در این آموزش از رسم تا رندر و خروجی انیمیشن محید پارت اسمبلی و دراوینگ بررسی میشود و در صورت نیاز به حل مشکل میتوانید به این آموزش مراجعه کنید. - رسم اسکچ های مختلف - قید بندی و دیفاین اسکچ ها - انواع مدل دهی سه بعدی - استفاده از دیتابیس قطعات - محیط سرفیس و شیت متال - خروجی های مناسب برای نرم افزا های دیگر - رندر با کیفیت و تنظیم های لازم در سالیدورکز و فتوشاپ - خروجی انیمیشن و نقشه های انفجاری - تحلیل های cae در محیط سالیدورکز .......................................................................................................................................................................
مبتدی: برای کسانی که می خواهند تازه شروع به یادگیری کنند
متوسط: برای کسانی که آشنایی دارند و تا حدی بلدند
حرفه ای: برای کسانی که بلدند ولی می خواهند بیشتر یاد بگیرند